Llista de llibres pel proper curs 2020-2021

Benvolgudes famílies, benvolgut alumnat,
Ja tenim preparades les llistes de llibres del proper curs. Per fer-les, hem seguit el següent procediment:

1– Canviar només els llibres que fossin estrictament necessaris. `Tot i això, veuran que hi ha uns canvis degut als següents motius:

• l’editorial ha actualitzat l’edició del llibre  i ara hi ha un mateix títol, però un ISBN nou del llibre. Si us plau, abans de comprar un llibre, comprobin que l’ISBN és el correcte.
  • calia canviar el llibre perquè el que teniem anteriorment havia quedat desfasat i no seguia les indicacions que va treure fa un curs el Departament d’Educació.
  • calia canviar el llibre perquè hem de tenir un material que tingui versió on-line ja que hem rebut instruccions de planificar el curs tenint en compte que pot haver-hi un altre confinament parcial o total.
  • s’ha el.liminat el llibre i es treballarà amb materials propis
  • es manté el mateix llibre de text que s’ha fet servir el curs 2019- 20 (això passa en alguns cursos d’alemany i francès)
  • S’ha variat el llibre, però s’aconsella un de gratuït. (això passa a Física i a Química de 2n de Batxillerat) Malauradament no hi ha aquesta possibilitat en altres matèries.

2– Parlar amb l’AMPA sobre els llibres de lectura

L’AMPA comprarà tots els llibres de lectura de l’ESO i una part dels de Batxillerat.  D’aquesta manera i, gràcies a l’AMPA, es farà més lleugera la despesa de les famílies en llibres. Ara, com els llibres s’hauran de socialitzar (compartir entre l’alumnat) és imprescindible que l’alumnat en tigui una gran cura. Per això, es farà una carta de corresponsabilitat i compromís de les famílies i l’Institut envers aquest tema. Si algú fa malbé un exemplar, l’haurà de comprar. Els hi preguem que parlin amb els seus fills i filles al respecte.

3- Tornar a oferir el servei de l’empresa IDDINK, que l’AMPA gestiona, i que permet fer un gran estalvi i és de molta fàcil ús. Per saber com va, facin clic aquí

4- I finalment per accedir als llistats de llibres d’aquest curs, facin clic aquí

Molt bon estiu!