La II Milla de l’Institut aconsegueix recaptar més de 200€ per l’ELA.

El passat divendres 26 de març, els alumnes de batxillerat de l’INS Pallejà van organitzar la II Milla de l’Institut pels alumnes de 1r de la ESO. Aquesta cursa tenia com un dels objectius principals visibilitzar l’ELA i col·laborar amb la Fundació Miquel Valls.

Després de 3 mesos de feina, els alumnes que es van distribuir per Departaments per repartir-se la feina i poder organitzar aquest esdeveniment conclou amb una donació de 200€ per la Fundació Miquell Valls, una fundació té per objecte la promoció de tota mena d’accions destinades a millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i altres malalties de motoneurona, inclosa la investigació, així com el suport i ajuda a les persones afectades i les seves famílies.

Un projecte que va néixer fa 3 anys però que, enguany ha celebrat la seva 2a edició perquè l’any passat es va haver de suspendre a causa de la pandèmia. Un projecte on els alumnes s’han hagut d’organitzar i treballar en equip per resoldre una situació real. Un projecte que permetrà als mateixos aprendre en clau competencial i generà un aprenentatge significatiu.

La cursa, aquest, estava destinada, exclusivament, als alumnes de 1r de la ESO de l’INS de Pallejà. Enguany, els organitzadors, per respectar les normes de seguretat de la COVID-19, respectar els grups bombolla, mantenir les distàncies de seguretat i fer esport de manera segura, van fer 5 sortides. Cada una de les 5 classes de 1r de la ESO va sortir a una hora diferent, deixant 45 minuts de marge entre sortida i sortida, sent la primera d’elles a les 9:00 i a les 12:00 la darrera, totes elles al carrer del Cementiri Nou.

La resposta dels comerços locals amb la II Milla de l’Institut va ser espectacular, fins a 26 comerços locals van col·laborar, van fer possible la celebració de la cursa i la seva col·laboració amb la Fundació Miquel Valls i l’ELA.

• Peix i marisc David i Sonia
  • Farmàcia Huguet
  • Amàlia Art Floral
  • Immobiliària Avantgarde

La Milla de l’Institut ha sigut un projecte de centre que s’ha fet possible gràcies a la col·laboració dels comerços locals, a l’Ajuntament, a l’AFA de l’INS Pallejà, al compromís que han tingut els alumnes de Batxillerat i, a tot, el claustre de professors de l’INS Pallejà.

Per accedir a l’àlbum de fotos de l’esdeveniment, fes clic al següent enllaç:
Fotografies de la II Milla Institut de Pallejà