Els alumnes de 2n de batxillerat participen a les Jornades “Fem Química” de la UB

El passat dilluns, 24 de gener, els alumnes de l’assignatura de Química de 2on de Batxillerat, van participar en les jornades del “Fem Química” als laboratoris de la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona. Allà van fer, durant tot el matí, treball experimental de laboratori, identificant analgèsics, diferenciant mostres amb els mateixos reactius emprats en escenes de crims, estudiant petites i diverses reaccions químiques i identificant productes químics presents a les llars.
A més, els alumnes han conegut diferents espais d’aquesta facultat i de la de Biologia, on vam aprofitar per visitar el Centre de Recursos de Biodiversitat Animal. En resum, la sortida els ha permès treballar la Química en l’àmbit universitari i aproximar-se una mica més a la realitat que els espera en el futur més pròxim.
Les jornades del “Fem Química” de la UB compten amb una gran demanda per part dels instituts d’ensenyament secundari, fet que obliga a fer una selecció per sorteig. Aquest curs hem tingut la sort d’estar entre els escollits.