Intercanvi amb Bergisch Gladbach (Alemanya)

Del 12 al 19 de març hem tingut per primera vegada la visita dels estudiants d’intercanvi del Dietrich-Bonhoeffer-Gymnasium, un institut alemany situat a localitat de Bergisch Gladbach, molt a prop de Colonia.

Tant el nostre alumnat com l’alemany, juntament amb el professorat, han gaudit d’uns dies de convivència on han pogut veure de prop una altra cultura, practicar la llengua i conèixer el nostre entorn. Estem segurs que ha estat molt profitós per tothom.

Entre d’altres coses, l’alumnat alemany ha entrat a classes normals del nostre institut, ha visitat diferents indrets de la nostra localitat, així com els llocs més emblemàtics de Barcelona, i han gaudit d’un cap de setmana amb les seves famílies d’acollida amb un temps magnífic.

Al mes d’abril els hi tornarem la visita!!!

Per accedir a l’àlbum de fotografies de l’intercanvi fes clic aquí o damunt de les fotos.