DOS-CENTS SOMRIURES PER SANT JORDI

ACONSEGUIR DOS-CENTS PUNTS DE LLIBRE PER L’ASSOCIACIÓ DE PREMATURS DE CATALUNYA

Un dels moments difícils pels pares i mares que tenen els seus nadons ingressats a les UCIN’s dels hospitals és quan arriben dates senyalades i Sant Jordi n’és una molt important.

Des de l’Institut, aquest any, ens hem unit a un repte proposat per una de les nostres professores: aconseguir dos-cents punts de llibre per a les incubadores dels hospitals on estan ingressats bebès prematurs, aquells que han nascut abans de la setmana 37 de gestació. Ho haurem aconseguit?

Tots els agents implicats en el centre han recolzat el projecte, des de Direcció, els tutors i tutores i el professorat en general, així com l’AMPA. El departament de “Visual i plàstica” ha col·laborat especialment ja que va demanar als alumnes i a les alumnes de primer de l’ESO la creació d’un punt de llibre molt especial. La consigna era dissenyar-lo i posar darrere una frase que donés forces als pares i les mares que estan vivint aquesta situació. També s’ha creat un concurs de Sant Jordi en què s’han premiat els més originals.

Els guanyadors o les guanyadores han estat:

1r PREMI: Per la seva creativitat, experimentació i valentia: EVA MONLEÓN de 1r C
2n PREMI: Pel seu missatge positiu i solidari: AINA SEOANE de 1r B
3r PREMI: Per la seva originalitat en el tractament d’un tema clàssic. HANAE SHIMAMURA de 1r A.

Per una altra part, l’AMPA va posar a la venda alguns punts de llibre solidaris a la paradeta que cada any monten els alumnes de tercer per recaptar diners pel viatge de fi de curs. Els van vendre tots! Els diners recaptats seran donats íntegrament a l’associació Som prematurs. www.somprematurs.cat

Tenim les proves que els pares i mares han rebut aquest detallet i de ben segur que han sentit l’escalfor que transmeten aquests punts de llibre fets pels nois i noies de l’institut amb tanta estimació.
Moltes gràcies a tots i a totes per ajudar a aconseguir aquest repte!