Colònies de 2n ESO a Llafranc

Els dies 12, 13 i 14 de juny els alumnes de 2n de l’ESO van anar a treballar el Crèdit de Síntesi a la Casa de Colònies Albatros de Llafranc. Durant l’estada els alumnes van tenir que completar un dossier en anglès sobre l’empreneduria (Enterpreneuring), què és, quines característiques ha de tenir el perfil d’emprenedor/a, els pros i els contres sobre ser un emprenedor/a i el treball en equip com a model d’organització d’empresa. Tots aquests valors es varen posar en pràctica a través de diferentes activitats esportives que, per tal de assolir-les amb èxit, calia organitzar-les i preparar-les amb tot el grup.

L’estada es va celebrar a la casa de colònies Albatros al terme municipal de Palafrugell en que l’equip de monitors que dirigien les activitats esportives es dirigien a l’alumnat en anglès.

Veure àlbum de fotos