Acte de graduació 4t ESO

El propassat dimarts 22 de juny va tenir lloc, al pati de l’Institut, l’acte de graduació de l’alumnat de 4t ESO. Seguint les recomanacions del departament d’ensenyament de la Generalitat, l’acte es va organitzar seguint el protocol de mesures de seguretat de la COVID19. Afortunadament, hi van poder assistir famílies i alumnat, així com també el professorat que els ha acompanyat durant aquests anys de docència al centre.

L’acte va ser una oportunitat de retrobament de tot l’alumnat amb la il·lusió i emoció que comporta la cloenda d’una etapa de la seva adolescència per començar-na una altra d’esperança, il·lusió, nervis i incertesa. A tots i totes volem felicitar-los en el dia de la seva graduació i desitar-los un futur ple d’èxits i encerts.

Ja per acabar, agraïr a l’Andreu Margarit per l’excel·lent organització de l’event, al Miquel Masferrer com a conductor i mestre de cerimònia, a l’equip directiu, així com també a tot el professorat que, d’alguna manera o altra, ha contrubuït en l’organització de l’acte.

Us adjuntem les fotografies i els vídeos que es fan fer durant la graduació. Hi ha al voltant de 500 fotos i 11 vídeos. Per accedir-hi a visionar-los i descarregar-los feu clic en cadascuna de les fotografies.

Que passeu molt bon estiu.

Àlbum fotos
Àlbum vídeos