L’alumnat de 4t d’ESO presenta la peça “Llibertat” al festival “Lux Hominum” de Pallejà

El passat divendres 11 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO de Visual i Plàstica van participar a la nova edició del festival d’Art i llum de Pallejà 2022 “Lux Hominum”. Enguany van presentar l’obra “Llibertat”.
“Llibertat” és una peça col·lectiva realitzada pels alumnes del Institut de Pallejà. Respon a la necessitat de trencament i  ressorgiment, cansats i cansades de dos anys de restriccions, confinaments, pèrdua de llibertats, en definitiva de viure uns anys continguts i en diferents aspectes: “engabiats”.
Nosaltres, els i les joves, tenim un fort desig de llibertat, de deixar enrere aquesta grisor, per això els colors lluents que de terra s’enlairen amb la finalitat d’emprendre el vol ens representen.
La papallona com a símbol de renaixement i transformació. Massa temps continguts amb pors i prudències. Volem tornar a recuperar les llibertats perdudes, volem tornar a volar.
Les papallones, son lliures!!!