Camp d’aprenentatge a Esterri d’Àneu (segon torn)

CdA Esterri d'ÀneuLes alumnes i els alumnes de primer d’ESO hem estat all camp d’Aprenentatge d’Esterri d’Àneu, en el segon torn. Vàrem arribar amb molta il·lusió i ganes després d’un llarg viatge, en arribar vàrem dinar i ens vàrem trobar amb el primer torn. Després d’una estoneta de compartir ells van marxar i va començar l’activitat d’orientació. Amb les brúixoles i els mapes vam aprendre a situar alguns pobles i cims dels voltants d’Esterri.

De seguida es va fer fosc, vam tornar a la casa i vàrem verenar, una miqueta de temps lliure, sopar i ja teniem un altre activitat de nit! Observació de les estrelles! vam escoltar mites i llegendes sobre les constel·lacions i la lluna i vam acabar jugant a l’exterior.

El segon dia va despertar amb una nevada i un paisatge blanc preciós, era l’hora de pujar amb els Jeeps-Taxi a Aigüestortes! però la carretera estava gelada i ens van recomanar anar a la plana de Son, un lloc espectacular on vam poder gaudir de la neu i el paisatge, on vam aprendre a reconèixer arbres i arbustos de la zona i on vam jugar a tirar boles de neu i fer l’àngel, fins i tot vàrem veure dues Daines! a la tarda, cansats i amb una mica de fred vàrem tornar a la casa per descansar, fer una dutxa calentona i jugar a jocs de taula fins a l’hora de sopar. Després cinema amb crispetes i a dormir.

L’últim dia vàrem gaudir d’una excursió al Monestir de Sant Pere del Burgal, es va fer una observació detallada dels detalls arquitectònics del Romànic i dels frescos de l’absis del Monestir. En tornar a la casa vam dinar i cap a Pallejà!

Fes clic aquí per veure l’àlbum fotogràfic sencer.