L’alumnat de 1r i 2n d’ESO conversa amb l’escriptor Arturo Padilla

I si ens fos possible conèixer les motivacions d’un autor per escriure un llibre? I si poguéssim descobrir quines escenes de l’obra estan basades en fets reals?

Aquestes i moltes altres qüestions han trobat resposta avui durant la visita de l’escriptor Arturo Padilla al nostre centre. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha tingut l’oportunitat de conversar amb l’autor d’Ombres a la foscor, La tempesta i Veïns especials, entre altres llibres que han llegit aquest curs a la matèria de Llengua Catalana i Literatura.

Durant la trobada, Padilla ha compartit experiències personals, el procés de creació de les seves novel·les i algunes anècdotes que han captivat l’alumnat. A més, els estudiants han pogut fer-li preguntes sobre els seus llibres i el món de l’escriptura, generant un diàleg enriquidor i inspirador.

Una experiència única que, sens dubte, ha despertat encara més l’interès per la lectura i la creativitat literària entre els nostres joves!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut