Una trobada per socialitzar l’experiència lectora, el First Literary Dates s’acosta

El dijous 21 de març tindrà lloc el First Literary Dates, que enguany deixa l’Hospitalet i es traslada a Sant Adrià del Besòs, al Poliesportiu Can Ricart, on va néixer el 2016. A l’Institut Manuel Vázquez Montalbán,  Rosalía Delgado, exalumne del nostre centre, va crear i impulsar aquesta iniciativa.

En aquesta trobada literària es reuniran alumnes d’instituts d’arreu de Catalunya (Badalona, Barcelona, Castellar del Vallès, LH, Les Franqueses del Vallès, Ripollet, Sant Adrià del Besòs i Santa Coloma de Gramanet) per compartir lectures i passar una bona estona.

El Mercè Rodoreda és el tercer curs que hi participa i com el curs anterior li seran lliurats els premis a millors booktràiler i cartell. Aquest any 40 alumnes del centre assistiran a la trobada per tal de gaudir d’una experiència de lectura que els permetrà socialitzar i compartir amb companys gustos lectors semblants.