Ens visita l’escriptor Vicent Borràs, gràcies al programa “Autors a les Aules”

La biblioteca ha acollit avui dia 18 de març dues sessions amb l’escriptor valencià Vicent Borràs, gràcies al programa de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC) “Autors a les Aules”

Els alumnes de 1r d’ESO van llegir el seu llibre El iaio a Nova York i van treballar en diverses sessions l’estructura, els personatges i altres aspectes rellevants de l’obra. Borràs és un dels representants de la narrativa valenciana actual, llicenciat en Filologia Catalana i professor de Llengua i Literatura en un Institut de Secundària i Batxillerat, ha publicat diversos llibres, estudis introductoris i treballs didàctics i crítics sobre la llengua i la literatura.

La sessió ha partit d’una explicació de l’autor i els alumnes, força emocionats i molt interessats, han preguntat tot allò que volien saber, prèvia preparació de les preguntes a classe de català.

Finalment se li ha fet lliurament d’un obsequi: un llibre, elaborat pels alumnes de 1r, on hi han col·locat dibuixos (portades alternatives del llibre), dedicatòries, cartes, escrits on expliquen que és la primera vegada que coneixen un autor d’un llibre que han llegit, i idees sobre tot allò que han après sobre el seu llibre. Tot plegat ha estat un moment únic i que segurament recordaran per sempre.