Scape Room científica (IDIBELL)

El dimecres 24 de febrer, els alumnes de 1r ESO han fet una activitat amb l’equip de comunicacions i cultura científica de l’IDIBELL (Institut d’Investigació  Biomèdica de Bellvitge), una prova pilot que es fa també a altres instituts de la nostra ciutat i a nivell internacional. Al nostre institut s’ha fet al grup de 1rESO-D a l’assignatura de biologia.

Ens han parlat del mètode científic i del treball que fan diversos tipus de científics. Hem pogut preguntar i esbrinar quin tipus de feina fan a l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge i com repercuteix en la salut de les persones. El departament de ciències experimentals de l’Institut Mercè Rodoreda, col·labora amb aquesta institució per tal de crear una scape room per alumnes de secundària, amb la finalitat de despertar l’interès per la ciència entre els més joves.

Gràcies a tots els alumnes de 1rESO-D i a l’equip de comunicacions i cultura científica de l’IDIBELL per aquesta activitat, tant interesant, al nostre institut.