Nova edició del “Tu tries!”, selecció de llibres de Sant Jordi a la Biblioteca

El dia de Sant Jordi, al vestíbul del centre, com cada any hi va haver la mostra de les últimes novetats en literatura juvenil seleccionada i cedida per l’Abacus. L’alumnat podia omplir una enquesta sobre quins d’aquests llibres els agradaria llegir en una nova edició del “Tu tries!” i posteriorment entre els participants es van sortejar dos exemplars.

Després de fer el buidat de les enquestes, les obres de literatura juvenil que heu triat són, per ordre de preferència, les següents:

1.Tres meses (Meses a tu lado, 3), Joana Marcús, 2023

2. Trilogia Foc 1: Ciutats de fum, Joana Marcús, 2022

3. De sangre y cenizas, Jennifer Armentrout, Puck, 2021

4. Els crims de Chopin, Blue Jeans, Columna Edicions, 2022

5. Heartstopper 1: Noi coneix noi, Alice Oseman, Grup62, 2020

6. Dune, Frank Herbert, DeBolsillo, 2022

7. Demà i demà i demà, Gabrielle Zevin, Edicions del Periscopi, 2023.

8. La hipòtesi de l’amor, Ali Hazelwood, Grup62, 2022

Les guanyadores del sorteig d’enguany del “Tu tries!” van ser: Carol Franco (1r cicle) i Clara Espinach (2n Batxillerat). Enhorabona!

Aprofitant els resultats de l’enquesta dels gustos lectors, des del centre s’han adquirit per a la Biblioteca els llibres de la mostra més votats.  Així doncs, vosaltres sou els protagonistes de la incorporació de les darreres novetats en literatura juvenil que més us han cridat l’atenció al fons de la Biblioteca de l’institut. A finals de setmana ja els tindreu a la vostra disposició per al préstec.

Gràcies a la setantena d’alumnes que vau participar, de nou, en el “Tu Tries!” durant la jornada de Sant Jordi: entre tots decidim el fons de la biblioteca!