I Congrés Ciència a l’Edat Mitjana

Avui s’ha celebrat el I Congrés Ciència a l’Edat Mitjana.

Aquest matí (dimecres 3 de maig),  els alumnes han exposat els treballs que han estat elaborant, al llarg del curs, relacionats amb la ciència a l’edat mitjana. L’objectiu ha estat desmitificar la idea que l’edat mitjana va ser una època fosca quant a ciència. En grups cooperatius han elaborat pòsters, amb un codi QR que enllaçava a un qüestionari, i maquetes i/o experiments sobre descobriments o científics de l’època. Altres grups s’han encarregat de tota l’organització del congrés: publicitat a xarxes socials, material pel welcome pack,  recerca de patrocinadors, horari, photo call..

Ha estat doncs, un treball interdisciplinari entre les àrees de socials i experimentals amb la col·laboració del departament de llengües on han necessitat fer ús d’eines digitals. El resultat ha estat molt satisfactori, han hagut de defensar els seus treballs, perdre la por a parlar en públic i treballar la creativitat per tal de fer exposicions atractives i interessants. I a més…ha vingut la TV Hospitalet i alguns alumnes han explicat què han preparat. Aviat els veureu per la tele!!

Volem agrair la col·laboració d’Abacus, Papereria Reina i Papereria Colors pel material escolar que ens ha permès gaudir d’un welcome pack i als supermercats Bonpreu i Consum per haver-nos proporcionat menjar pel coffee break.

Aquest congrés socio-científic ha vingut per quedar-se al Mercè!!

Gràcies a tot l’alumnat de 2n ESO per la seva participació!!!

Ens veiem al proper congrés.

Si voleu veure més fotos o vídeos del congrés, les podeu veure al següent link:

Fotos 1r Congrés de ciència a l’edat mitjana