Notícies del mes de juny del No em ratllis 3.0 i comiat

A les portes de l’estiu i del final de curs, us presentem les darreres notícies editades per la redacció dels alumnes de l’optativa de 3r de Periodisme Digital No em ratllis 3.0. Un conjunt de publicacions com ara l’última campanya de la Comissió Solidària; la celebració de la 1a Gala dels Mercès i Acció de demà dia 8; la tornada de les coreografies divendres 10; la col·laboració dels alumnes de 1r d’ESO amb el #noemratllis3.0, que han fet dues entrevistes; els resultats de l’enquesta de valoració del #noemratllis3.0; el calendari de juny, el seguiment de la verola del mico o el reportatge monogràfic dedicat a les Jornades Científiques de YouTube, entre d’altres.

A més a més, seguim amb el repte de la transformació de la revista No em ratllis en una iniciativa de periodisme digital que es vehicula mitjançant l’Instagram, el YouTube i el Padlet per respondre a les necessitats dels nostres lectors i followers. El setembre del 2021, 272 alumnes van respondre l’enquesta elaborada per la redacció del No em ratllis 3.0 per conèixer les preferències i els interessos de l’alumnat al voltant de notícies, xarxes socials, etc. Només un 18% coneixia la revista del centre. Aquest juny 277 alumnes han respost l’enquesta de valoració i hem de dir que fem una lectura força positiva, un 59% coneix l’Instagram del #noemratllis3.0 i puntuen bé els temes que hem tractat aquest curs.

Tanquem, doncs, el curs satisfets i amb ganes de millorar i entomar els nous reptes que se’ns presentin al setembre.

Fet amb Padlet