Itinerari botànic de l’alumnat d’ECA2 i l’escola La Carpa (ApS de l’AMB)

El dia 5 de juny va ser el Dia Mundial del Medi Ambient “Una sola Terra”. Nosaltres com a Cicle Formatiu de Medi Ambient volem recordar que al llarg de tot el curs, l’alumnat d’Educació i Control Ambiental ha participat en diferents projectes per a cridar a viure de manera sostenible i en harmonia amb la natura.

Un dels projectes més interessants ha sigut l’Aprenentatge i Servei, Itinerari botànic al parc de Can Buxeres, en col·laboració amb l’entitat AMB, Àrea Metropolitana de Barcelona, i l’escola La Carpa.

Aquest projecte es va realitzar els dies 10, 16 i 18 de maig i s’ha inclòs dins el mòdul formatiu MP5 Preparació d’un itinerari.

Agraïm molt l’ajuda de l’educadora, Sara Piqueras de Siboc (AMB) que ens va donar molts bons consells per a preparar bé l’itinerari per als alumnes de 4t de primària.

En el vídeo podeu veure les activitats realitzades.

En finalitzar l’alumnat d’ECA2 va repartir un fulletó als nens i nenes sobre l’itinerari botànic d’AMB de manera que els nens i nenes poguessin tornar a visitar el parc i conèixer més arbres.

Esperem poder tornar a treballar des d’Educació i Control Ambiental amb l’escola La Carpa i més escoles de primària de L’Hospitalet de Llobregat!