L’alumnat de l’Institut Mercè Rodoreda participa al First Literary Dates

El passat 31 de març alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO van trobar-se a l’Espai Jove de Ca n’Arús amb nois i noies d’altres centres per parlar de llibres. Aquesta trobada literària, organitzada per la Rosalía Delgado, professora de castellà a l’Institut 9 de Santa Coloma de Gramenet, imita el format del programa televisiu First Dates, però en el nostre cas, la trobada era per parlar d’unes lectures proposades fa uns mesos i que estaven organitzades en menús. Es tractava d’una activitat voluntària i fora de l’horari escolar, però el nombre de participants va ser impressionant.
L’acte va començar amb una actuació musical dels alumnes de l’Institut Oriol Martorell, que van interpretar peces de Manuel de Falla acompanyades de la recitació d’alguns poemes de Federico García Lorca.
Després, els alumnes, distribuïts en taules diferents, van parlar sobre els llibres que havien llegit i altres lectures que els han marcat.
L’acte va finalitzar amb un Photocall, després del qual se’ls va donar un detallet gastronòmic i un punt de llibre dissenyat per alumnes.

Us deixem l’enllaç amb més fotografies de la jornada.

L’esdeveniment ha tingut repercussió al Canal Digital i a Televisió de L’Hospitalet. En conclusió, va ser una experiència molt bonica. Esperem repetir el curs vinent!