Fomentem el gust per la lectura i l’hàbit lector al programa Aula L’H

Algunes alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han participat al programa Aula L’H de Televisió de L’Hospitalet, dedicat al món educatiu a la ciutat. En concret, ho han fet a la secció “A mi m’agrada”, on nois i noies de diferents centres educatius presenten  recomanacions lectores d’allò més interessants. A llarg de les següents setmanes s’aniran emetent les píndoles amb les quatre alumnes participants.

Ahir dimecres l’Andrea Martínez de 1D i l’Olga Ruíz de 2D des de la Biblioteca van recomanar Antes del amanecer de Candice Proctor i la Nashalaidy Núñez de 2D Boulevard de Flor M. Salvador.

Podeu veure la secció “A mi m’agrada” a partir del minut 53’10”

Des de la Biblioteca Mercè Rodoreda fomentem el gust per la lectura i l’hàbit lector, tot donant difusió i veu a l’alumnat del centre.