El Mercè, guanyador dels millors booktràiler i pòster del First Literary Dates 2024

• Aquesta tarda s’ha celebrat el First Literary Dates al Poliesportiu Can Ricart de Sant Adrià del Besòs. Una quarantena d’alumnes del nostre centre han pogut gaudir d’un esdeveniment ben especial: una trobada per compartir les lectures, que es van triar de diversos menús, amb un deliciós berenar. La vetllada, a més, va ser una ocasió excel·lent per fer nous amics.
Melissa Zoicas recollint el premi

Cal felicitar Melissa Zoicas de 3r d’ESO per l’excel·lent booktràiler dedicat al llibre Lector Omninisciente de Sing Shong. Tots els dibuixos han estat fets per Zoicas, que ha volgut transmetre curiositat a l’espectador i també generar interès cap a la lectura del llibre que recomana.

Sofia Torres amb el guardó

Així mateix, Sofia Torres de 1r d’ESO amb el cartell La imaginació obre portes, realizat amb llapis de colors i perfilat amb retolador, ha estat premiada com un dels pòsters guanyadors de l’edició d’enguany. Hi apareix una nena llegint i també  la mateixa nena amb un vestit espacial per transmetre la idea que llegint es pot arribar molt lluny.

La trobada literària va aplegar vora 260 alumnes d’instituts de Badalona, Barcelona, Castellar del Vallès, LH, Les Franqueses del Vallès, Ripollet, Sant Adrià del Besòs, Sant Pere de Vilamajor i Santa Coloma de Gramenet, i va ser tot un èxit. Gràcies a tots els participants i organitzadors.

Si voleu conèixer com treballem el FLD al nostre institut, podeu veure el reportatge d’Aula L’H que ens van fer aquesta setmana.