Descobrint les danses urbanes al Teatre Joventut

«El dia 22 de març els alumnes d’Aula d’Acollida vam anar a un teatre que es deia Teatre Joventut. Els professors Daniel, Maria i Dorian van ser els que ens van acompanyar a aquest gran teatre que va ser espectacular.» (M.A.).

«El recorregut va ser de mitja hora i vam passar pel metro fins a Torrassa. Després d’uns minuts vam arribar al teatre i dins hi havia un saló gran on hi havia alumnes d’altres instituts que ja estaven asseguts.» (P.)

«A l’espectacle (Transmissions) van parlar sobre la música urbana, ens van ensenyar balls, cançons i artistes. També ens van deixar ballar amb ells i fer-los preguntes de qualsevol tipus. Després d’aquesta experiència, vam sortir del teatre i vam baixar a un parc molt gran que quedava més avall del teatre. En aquest parc ens van deixar un temps per menjar i parlar una mica. Després que sortíssim del parc, ens vam dirigir cap al col·legi. Ja quan vam arribar cadascú se’n va anar a la seva classe.» (M.A.)

«A mi em va agradar molt el teatre perquè els que actuaven eren molt divertits i les persones es van divertir un munt. Van parlar sobre la dansa i la música i hi havia uns homes molt simpàtics que ballaven.» (K.)

«La veritat és que l’espectacle que es va fer va ser força interessant, entretingut i molt informatiu.» (P.)

*Fotografies de l’espectacle agafades del web www.dansametropolitana.cat