Arriba el Nadal a l’institut

Com cada any ja ha arribat el Nadal a l’institut amb els alumnes que decoren les aules i el centre engalanat.

Des de Visual i Plàstica, la Biblioteca i amb la col·laboració de l’Aula d’Acollida s’ha decorat amb bons desitjos el vestíbul del centre.

La multiculturalitat és present gràcies a les diferentes llengües maternes dels alumnes d’Aula d’Acollida que vesteixen les parets amb els desitjos d’un bon Nadal i bones festes, en diversos formats i fonts, decoracions i el joc del positiu/negatiu dels grafismes realizats per l’alumnat de Visual i Plàstica de 3r d’ESO.

El tradicional arbre de Nadal construït amb llibres de la Biblioteca -gràcies a l’ajuda del voluntaris de la Biblioteca (4t d’ESO)- presideix l’entrada amb tot de postals fetes pels alumnes de Visual i Plàstica de 1r d’ESO, que s’han esmerçat en la creació d’aquests acolorits detalls fets amb la tècnica del pop up. I, per acabar, tot d’estels pengen al capdamunt de l’arbre.

BON NADAL I FINS L’ANY VINENT!