Visitem la Biblioteca Can Sumarro

Redacció: alumnat d’Acollida.

Els passats dijous i divendres 14 i 15 de desembre l’alumnat d’aula d’acollida vam anar a la biblioteca Can Sumarro. A les 10h del matí vam sortir de l’institut cap a la biblioteca i vam fer una parada al safareig públic que estava una mica amagat. Vam continuar pel carrer Xipreret i al final del carrer vam girar a l’esquerra i vam seguir tot recte fins arribar a Can Sumarro.

Un cop a la Biblioteca, el bibliotecari ens va explicar com fer-nos el carnet per treure llibres, còmics, revistes, pel·lícules, CDs,… a la secció infantil i després ens va mostrar la secció d’adultes.

Per acabar vam veure el jardí i de tornada vam anar a visitar el pessebre de l’ajuntament. Va ser una experiència interessant per conèixer el centre de l’Hospitalet.