L’alumnat de 4t treballa la Guerra Freda a través de la metodologia AICLE

Els últims dies de curs els alumnes de 4t d’ESO han estat treballant la Guerra Freda en anglès, seguint la metodologia AICLE aplicada a la matèria de socials. En grups, els estudiants han investigat els diversos conflictes que van haver en aquest període a partir de fonts documentals, com els discursos en anglès dels presidents que hi van prendre part, fotografies del moment i mapes. Després han mostrat les seves conclusions a partir d’una presentació en Genially que hem penjat perquè pogueu observar la seva feina. Els alumnes també han aprofundit en què va consistir la Guerra Freda descrivint i analitzant caricatures i pòsters del període, i a continuació han realitzat un treball creatiu a partir de dissenyar una caricatura o pòster per mostrar el seu parer sobre un tema d’actualitat. Entreu a la presentació per veure la creativitat dels nostres alumnes!