Berta Saperas guanyadora a les Jornades Científiques i Tecnològiques de l’Ajuntament de L’Hospitalet

Ens plau informar-vos que la nostra alumna de 2n de batxillerat, Berta Saperas de Batlle, ha estat la guanyadora del primer premi de l’àmbit experimental de les 22 Jornades Científiques i Tecnològiques, organitzades per l’Ajuntament de l’Hospitalet, als millors treballs de recerca del curs  2021-2022.

El títol del treball de recerca premiat és: A la recerca de nous tractaments del càncer d’ovaris intervenint sobre el cicle cel·lular tumoral i ha estat tutoritzat per la professora Charo Guerrero.

També cal celebrar que dues alumnes van ser finalistes en la categoria experimental, Andrea Bernal i Lidia Viñas, amb el treball de recerca que porta com a títol: Dolor crònic i medicina preventiva: És la medicina preventiva una solució viable pel tractament de pacients amb dolor crònic i sobrepès o obesitat?

La nostra més sincera enhorabona.