3ª festa escola de Padrins del riu Llobregat (L’H TV)

Aquest és el reportatge ampliat que L’Hospitalet TV ha fet de la 3a festa de les escoles padrines del riu Llobregat, que ha tingut lloc el passat 24 de març a la llera del riu Llobregat, en relació amb la celebració del dia mundial de l’aigua i de les activitats addicionals dutes a terme el 26 de març. Pel que fa a la celebració de les escoles padrines del riu Llobregat, el nostre institut ha participat per partida doble: d’una banda, els alumnes de 1r d’ESO han participat -com la resta d’alumnes d’ESO d’altres instituts de l’Hospitalet- en les diferents activitats programades. D’altra banda, els alumnes del Cicle Formatiu de Química Ambiental han estat monitors de l’activitat de laboratori de camp, on han ajudat els més petits a realitzar diferents proves analítiques a l’aigua del riu. Al reportatge podeu veure l’entrevista a un alumne del Cicle Formatiu, Gerard Díaz, i un antic professor del Cicle, en Genís Pascual.

També podeu veure aquí el vídeo del reportatge original de la notícia de les escoles padrines del riu.