Nou projecte de Cloud Computing a Cicles d’Informàtica

Aquest any hem engegat un projecte a un grup d’alumnes transversal a tots els cursos i tots els cicles d’informàtica del centre perquè completin la seva formació amb la tecnologia Cloud Computing a través de dues plataformes que AWS (Amazon Web Services) posa a disposició dels estudiants.

La metodologia d’aquestes plataformes està basada en reptes que l’alumnat ha de superar competint amb altres instituts d’FP.

L’objectiu general del projecte és formar a l’alumnat en Cloud Computing i que adquireixen competències que l’actual Currículum d’FP no contempla i que són molt demandades per les empreses en l’actualitat.

En aquest projecte tenim dos objectius específics:

1. La participació en campionats nacionals i internacionals d’AWS JAM. AWS JAM és una plataforma basada en reptes sobre els diferents serveis del Cloud d’AWS que l’alumnat ha de resoldre en un temps determinat. L’objectiu més ambiciós en aquesta plataforma seria participar en el WORLDSKILLS de FP.

2. La participació en campionats nacionals i internacionals d’AWS Deep Racer. Campionats de cotxes autònoms a escala programats amb ML ( Machine Learning). L’objectiu més ambiciós en aquest cas és arribar a la final anual que es fa a Las Vegas (USA).

Ja hem començat a entrenar el cotxe que tenim a l’institut, com podeu veure al vídeo, però la nostra idea és adquirir més cotxes i aprendre jugant i, qui sap, igual ens veieu a Las Vegas,…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *