Anunci de Nadal de l’optativa de cinema

Durant el primer trimestre, els alumnes d’Optativa P de Cinema, tant els de 3, 2, 1, Acció! com els de Guió cinematogràfic hem introduït aspectes tècnics del cinema i hem treballat la Narrativa Audiovisual, tot fent servir estratègies pedagògiques pròpies de l’ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya) i el manual de narrativa del Cinebase. Com a mini projecte final del trimestre en grups de tres, havien d’escriure el guió i rodar un anunci publicitari de temàtica nadalenca. Aquí us presentem la proposta del grup del Daniel Fidalgo (1r d’ESO), el Ferran Feliu i el Youness Kaadouch (3r d’ESO) grup que ha obtingut la millor qualificació. (Equip de cinema: Ana Piña, Laura García i Sergio Acevedo).