L’alumnat del cicle superior d’ASIX, protagonista de la campanya de publicitat “FP a l’Estatut”

© Autor: Manuel Pérez, alumne del cicle superior d’ASIX

Les i els alumnes de segon curs del cicle superior d’Administració de Sistemes Informàtics del nostre centre protagonitzen la campanya de publicitat per fer difusió dels cicles formatius que s’ofereixen per al curs 2024-25.

I no només davant de les càmeres, sinó també al darrere. Els mateixos alumnes s’han encarregat de tot el reportatge fotogràfic que ha generat les imatges que s’utilitzaran per a la publicitat de la campanya.

l’INS l’Estatut, després d’una trajectòria de més de 15 anys en els cicles d’ASIX (Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa) i SMX (Sistemes Microinformàtics i Xarxes), ha ampliat considerablement la seva oferta formativa en els últims cinc anys .

Ara fa quatre cursos que tenim el cicle de DAM (Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma) i, des del curs passat, amb el cicle de DAW (Desenvolupament d’Aplicacions Web), es completa tota l’oferta d’FP existent de la família d’Informàtica.

El curs passat vam ampliar també la nostra oferta amb una nova família, la d’Administració i Gestió, amb el CFGM de Gestió Administrativa.

I, com a novetat, el curs vinent es podrà cursar també en el nostre centre el CFGS d’Administració i Finances, donant així continuïtat a l’itinerari formatiu dels que comencen el grau mitjà de la mateixa família.

Tots els nostres cicles de grau superior es poden cursar en el torn de tarda.

I en tots els nostres cicles de grau mitjà hi ha la possibilitat de fer el primer curs en el torn de matí.

Si voleu conèixer de més a prop els cicles que ofereix el nostre centre, no us podeu perdre les nostres Jornades de Portes Obertes.

El dijous 18 d’abril parlarem de tots els cicles de grau mitjà i dijous 25 d’abril dels cicles de grau superior.

Clica aquí per obtenir més informació i apuntar-te a les nostres jornades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *