La Marató de TV3

Benvolgudes i benvolguts alumnes, famílies i professorat de l’Institut l’Estatut,

Com cada any, l’alumnat de 1r de Batxillerat és l’encarregat de divulgar informació sobre el tema de la Marató: aquest any la COVID-19. Degut a la situació epidemiològica que estem vivint, és impossible realitzar cap acte presencial. És per això que l’alumnat ha elaborat dos vídeos informatius (tant del virus com de diferents maneres de contribuir a la Marató), que adjuntem en aquest correu. També han informat els alumnes d’ESO, han penjat cartells a les aules i als espais comuns de l’institut.

Per altra banda, afegir que podeu contribuir econòmicament a la Marató de moltes maneres diferents (les línies ja estan obertes) i que podeu fer aportacions econòmiques en efectiu a la consergeria de l’institut, per petites que siguin.

Us animem a participar, ja que entre totes i tots podem ajudar en aquesta Marató que ens toca de prop.

Com podeu fer donatius?

Teniu dubtes sobre la Covid-19? L’alumnat us explica què és i com es propaga:

Moltes gràcies a tothom per participar i bones festes!