JobShadowing de dos professors al Lycée et collège Le Likès La Salle a Quimper

La setmana passada dos professors del nostre centre van marxar cap a Quimper, al nord de França, amb l’objectiu de fer un job-shadowing en un centre homòleg al nostre : Lycée et collège Le Likès La Salle.

Van gaudir d’aquesta experiència el nostre Cap d’Estudis Adjunt, Joan Cortés i el nostre company, Òscar García, professor de grau mitjà de cicles d’informàtica.

Allà van intercanviar bones pràctiques i aprendre noves metodologies i eines digitals en l’àmbit de les TIC.

El nostre Cap d’estudis adjunt també va visitar empreses de la regió per aconseguir nous contactes, unes col·laboracions que afavoriran la mobilitat d’alumnes per fer pràctiques a l’estranger.

Dins del Programa, ells també van fer visites culturals a la ciutat i els seus voltants.

Aquest jobshadowing forma part d’un projecte Erasmus+ del tipus KA102 (per cicles de grau mitjà) que el nostre centre va aconseguir el curs 2020. Es tracta d’una experiència única i molt enriquidora donat que han observat noves formes d’impartir docència als alumnes de FP gràcies a les tecnologies digitals  i noves formes de gestionar l’intercanvi d’alumnat.

En Mutlu Ozkan, Subdirector de Formació Professional i Tecnologies a Le Likes La Salle, va ser l’anfitrió i a qui hem d’agrair la seva ajuda en l’organització d’aquesta experiència. Aquí teniu la seva publicació de la notícia en les seves xarxes per tal de fer-ne difusió.

Amb aquest programa es pretén impactar tant en la millora dels alumnes com en la nostra, com professors, que ens reciclarem i actualitzarem per una pràctica docent en millora de l’educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *