GRAU MITJÀ: Acte públic “20 de juliol”. Assignació de les places vacants a l’alumnat en llista d’espera

Les places vacants de Grau Mitjà són:

  • 1r de Gestió administrativa – GA (Torn Tarda): 8 places
  • 2n de Gestió administrativa – GA (Torn Tarda): 13 places
  • 1r Sistemes microinformàtics i xarxes – SMX (Torn Matí): 11 places
  • 1r Sistemes microinformàtics i xarxes – SMX (Torn Tarda): 20 places
  • 2n Sistemes microinformàtics i xarxes – SMX (Torn Tarda): 1 plaça

L’ acte públic de reassignació de vacants es farà dijous dia 20/07/2023:

a les 10h del matí: Grups de torn de matí.

a les 12h del matí: Grups de torn de tarda.

 

L’acte públic és a realitzarà al vestíbul del centre, la no assistència puntual a l’acte implica perdre la plaça.

S’assignaran les vacants per ordre de llista d’espera (primer la llista d’espera dels alumnes de continuïtat i després la llista d’espera de la resta d’alumnes) **

S’ha de portar els documents necessaris per formalitzar la matrícula :

DOCUMENTS NECESSARIS PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA:

    1. Titulació acadèmica d’accés al grau mitjà (ESO, prova d’accés a grau mitjà, PFI o PQPI)

    2. Fotocòpia DNI de l’alumne/a actualitzada.

    3. (En cas de ser menor d’edat) Fotocòpia DNI del pare i mare

    4. (En cas de ser menor d’edat) Fotocòpia del llibre de família

    5. Fotocòpia targeta sanitària

 

**

LLISTA D’ESPERA ALUMNES DE CONTINUÏTAT

LLISTA D’ESPERA ALUMNES DE LA RESTA D’ALUMNES

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>