ACTIVITAT ENGLISH DAY INSTITUT EL TIL·LER+GUERAU DE LIOST

Benvolgudes famílies,

El passat dia 26 de febrer, tots els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut El Til·ler van anar a l’escola Guerau de Liost a fer unes activitats en anglès amb els més petits de l’escola i amb els més grans.
Primer van cantar cançons amb un grup musical de l’Institut. Tots els nens i nenes van gaudir moltíssim!!! Després van fer jocs en anglès que havien preparat els nois i noies de l’institut.
Estem segurs que tots van aprendre moltíssim i també s’ho van passar d’allò més bé.
Per acabar tots els nens i nenes de l’escola van rebre un obsequi: una medalla mooolt bonica. Si voleu veure un tastet de les activitats que es van realitzar, no us perdeu el vídeo!!!!