Estada al Delta de l’Ebre – Informació de servei

Abans de l’Estada, informa’t

  • i  Tot es mou de Tv3 —>  10 min.(només tracta el tema de la regressió del Delta, que podria desaparèixer.

On ens allotgem? Informa’t

https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-delta/el-camp/allotjament/

 

 

 

 

 

 

Què et fa falta posar a la maleta?

  • Ganes d’implicar-te en l’aprenentatge i de gaudir-ne
  • Quaderns de treball de les activitats.
  • Estris per escriure.
  • Motxilla d’esquena còmoda.
  • Gorra, crema solar, loció antimosquits, impermeable (segons època de l’any).
  • Roba  còmode  per quatre dies (consulteu les activitats)
  • Calçat per caminar
  • Banyador o malla curta i top (per posar sota el neoprè)
  • Tovallola de bany.
  • Si en teniu, pantaló culotte per anar en bicicleta
  • Llençols, baixera i coixinera (encara que portin sac de dormir s’ha de portar).
  • Tovalló
  • Mocadors de paper de roba

L’objectiu és reduir els productes d’un sol ús.

Què farem ? informa’t

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Després de l’Estada

  • Publicació de reportatge realitzats durant l’estada
    • La batalla de l’Ebre. Context històric, punts emblemàtics i llocs d’interès històric.
    • L’arrós al Delta de l’Ebre. L’impacte dels efectes del canvi climàtic sobre aquesta activitat econòmica.
    • L’aqüicultura del musclo al Delta de l’Ebre. L’impacte dels efectes del canvi climàtic sobre aquesta activitat econòmica.
    • La pesca al Delta de l’Ebre. L’impacte dels efectes del canvi climàtic sobre aquesta activitat econòmica.
    • El turisme al Delta de l’Ebre. L’impacte dels efectes del canvi climàtic sobre aquesta activitat econòmica.
    • Solucions tecnològiques aplicades en l’agricultura i la conservació dels ecosistemes del delta 
    • Estudi de les espècies invasores del delta i de les conseqüències medioambientals i econòmiques que tenen.  En grups de 2 persones han d’escollir una espècie invasora (diferent per cada grup) i realitzar una recerca per respondre les següents qüestions: (consultar bases document annex de biologia)
      • Procedència de l’ espècie invasora
      • Alteració sobre l’ecosistema autòcton
      • Conseqüències econòmiques
      • Estratègies d’eliminació
  • Formulari d’avaluació de l’estada 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>