Formem part de la xarxa …

El Brugulat pertany des de l’inici de la xarxa d’OrientaFP, un programa que treballa per millorar l’acompanyament i l’orientació del nostre alumnat en les transicions educatives i professionals.
OrientaFP té la missió de contribuir a la millora dels resultats, la fidelització a l’FP i la seva modernització.
Amb aquestes premisses, enfoquem el nostre treball al voltant de tres eixos: el suport a les metodologies centrades en l’alumnat, minimitzar les dificultats en les transicions als CCFF i impulsar les potencialitats per a la vida activa. Al Brugulat això es tradueix acompanyant, orientant i assessorant el nostre alumnat mitjançant les tutories individuals i col·lectives, treballant la realització del IPOP (informe personal d’orientació professional), i atenent les seves consultes, dedicant recursos i eines del departament d’orientació enfocats exclussivament a aquests estudis postobligatoris i professionals.