Xerrada sobre els refugiats de la mà d’en Marc Vidal

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat dimarts els alumnes de 3r d’ESO van participar a una xerrada sobre els refugiats de la mà d’en Marc Vidal, un reporter de guerra membre de l’Associació de Fotoperiodistes de Catalunya. De forma contundent i entenedora va apropar els alumnes a la problemàtica dels refugiats, una problemàtica a nivell global, fent un repàs als diversos conflictes armats que hi ha al món i els fets que els provoquen.
En particular es va abordar el cas dels refugiats sirians que intenten arribar a Europa fugint de la guerra, un desastre humanitari que malauradament presenciem diàriament als mitjans. Tota la xerrada va comptar amb suport gràfic i un breu espai final de participació dels joves per tal que poguessin formular preguntes, així com reflexionar sobre la necessitat de construir un món en pau, just i solidari.

“Barreres de filferro espinós s’alcen a les fronteres europees per intentar frenar l’arribada de refugiats sirians que ha augmentat de manera exponencial a Europa fugint de la guerra”.