Visitem la cooperativa La Fageda

A finals de gener, l’alumnat de CFGM en gestió administrativa i de 4t ESO d’Economia i Emprenedoria van visitar les instal·lacions de l’empresa La Fageda.
Us convidem a llegir un recull de paraules i expressions que parlen de la visita. Les noies i nois que hi van anar diuen el següent:

Us convidem a llegir un recull de paraules i expressions que parlen de la visita, les noies i nois que hi van anar diuen el següent:

La Fageda, ubicada en un espai natural i envoltada de tranquil·litat, és una empresa inclusiva, socialment responsable i generadora d’ocupació. Vam poder conèixer el seu naixement i expansió tot visualitzant un documental.

Inclusió, exemple a seguir, compromís, treball en equip, projecte que ajuda les persones i la societat, té en compte les diverses capacitats i la diversitat. Benestar animal, empatia, respecte, educació, solidaritat, excel·lent organització, vam veure com treballaven i ens van explicar la producció de iogurts i melmelades.

Excursió divertida, lúdica, emocionant, amena i agradable, i el iogurt que ens van donar estava boníssim. Les guies ens van tractar molt bé, la granja estava neta i endreçada, les vaques són molt maques, pasturen, rumien i escolten música clàssica. Una oportunitat per desconnectar, aprendre i aprofundir el nostre coneixement, entendre la realitat i, alhora, rememorar la història i les llegendes d’abans. Una visita interessant per tota la família i totes les edats, aneu-hi si podeu i us adonareu que hi ha moltes persones que són capaces de fer tot allò que es proposen.