Visita de Rubio Monocoat

Aquest 30 de gener, tots els grups dels cicles de Fusteria del nostre centre van participar en una formació tècnica proporcionada per Rubio Monocoat, una empresa belga de prestigi mundial en acabats i en tractaments ecològics per a la fusta que utilitza una tecnologia basada en olis d’origen natural.

Més enllà de l’explicació tècnica, els alumnes van tenir l’oportunitat d’experimentar amb l’aplicació dels productes de Rubio Monocoat i de comprovar-ne les propietats al taller. Va ser molt interessant constatar els resultats i observar l’evolució de la indústria química dels productes d’acabat per a la fusta.
Des del Departament de Fusteria, volem expressar el nostre agraïment a José Antonio Jiménez i al seu equip per la presentació, la diversitat de productes oferts i l’atenció dedicada al nostre alumnat.