Visita a Transports Porqueres

Els alumnes de 2n curs d’Administració i Finances van fer una visita a l’empresa Transports Porqueres per tal de conèixer el funcionament general d’una empresa i, concretament, la feina del personal d’administració. Una visita molt profitosa.

Els alumnes de 2n curs d’Administració i Finances van fer una visita a l’empresa Transports Porqueres, una empresa de transports situada a Banyoles.
La gestora i la responsable de recursos humans de l’empresa ens va atendre molt bé.
Ens van oferir una explicació molt clara sobre la història i l’evolució de l’empresa, així com sobre el funcionament del sector logístic. Com que els alumnes són de la branca professional d’administració ens van explicar amb detall el més important del dia a dia sobre la documentació i la seva gestió.
Després van plantejar una sèrie de jocs a l’alumnat perquè reflexionés sobre el procés de la logística i de les pròpies aptituds personals.
Finalment, l’alumnat va fer una visita lliure a l’empresa. Ens vam aturar amb el personal d’administració, amb qui vam parlar sobre el seu dia a dia dins de l’empresa. I vam acabar la visitar fent un cop d’ull al magatzem i al moll de càrrega i descàrrega dels camions.
Va ser una visita molt profitosa en la qual es va veure clarament la velocitat de canvi de les empreses en tots els àmbits, tant tecnològic, com organitzatiu.
Molt bona visita!