Visita a l’estudi de Carles Fontserè

Aquest dimarts, l’alumnat de Fonaments artístics i Dibuix artístic de 2n de batxillerat va realitzar una visita-taller a l’estudi de Carles Fontserè.
Carles Fontserè va formar part del Comissariat de Propaganda de la Generalitat, fent cartells d’ideari republicà i també fou soldat de les Brigades Internacionals durant la Guerra Civil.
Acabada la guerra, es va exiliar a França, a Mèxic i finalment, a Nova York. Fou un artista polifacètic, que a més de com a cartellista, va treballar de dibuixant de còmics, escenògraf, dissenyador de vestuari i fotògraf.

El 1973 va voler tornar a Catalunya i es va instal·lar a un mas de Porqueres, amb la seva dona, Terry Broch.
L’alumnat ha pogut conèixer la seva història i ha realitzat l’esbós d’un cartell reivindicatiu i ha pogut gaudir d’un racó carregat d’art i d’història, a tocar de casa.