Visita a l’empresa Miquel Alimentació

El passat 9 de març els alumnes de 1r de batxillerat de l’optativa d’economia i els alumnes de 1r i 2n d’administració i finances i el dimarts 14 els alumnes de quart de l’optativa d’emprenedoria van visitar l’empresa Miquel Alimentació de Vilamalla. Aquesta empresa es dedica a la distribució de productes alimentaris. Té diverses marques comercials entre les quals destaquen els supermercats Suma, Spar i Gros Mercat (Cash & carry). La directora de comunicació els va rebre i els va acompanyar a la sala d’actes on els alumnes de batxillerat i cicles van escoltar dues ponències molt interessants per part del director de recursos humans, el director de desenvolupament de projectes (planificació estratègica). Els alumnes de quart també van escoltar i participar en dues ponències per part del director de RRHH i el director de Price. Els alumnes van veure com es gestiona l’entrada i sortida de mercaderies de la plataforma logística i també van gaudir d’un esmorzar obsequi del grup Miquel.