Visita a l’agència tributària

Aquest dimecres 20 de febrer, els alumnes de 1r i 2n curs del cicle de gestió administrativa han tingut l’oportunitat de visitar les instal·lacions de la Delegació Territorial de l’Agència Tributària de Catalunya a Girona. Amb generositat, el ponent, Sr.Ricard Tetas, tècnic fiscal i coordinador extern de l’Agència Tributària ens ha introduït en el món de la fiscalitat. Un terreny molt considerable, que ha ajudat l’alumnat a perfilar la tipologia d’impostos, els seus efectes i la seva destinació.
Amb entusiasme encomanadís, el Sr. Tetas ha conclòs la xerrada, interessant i profitosa, fent participar tots els alumnes.
Moltes gràcies!