Una vida a mida?

Dijous passat l’alumnat de 2n de batxillerat d’Arts Escèniques va omplir la Factoria amb la representació l’obra de teatre “Vida a mida”. El text va ser escrit per Clàudia Cedó i David Marcé i interpretat per la Companyia Kafkiana l’any 2008.

Un guió encara vigent que parla del bullying, la pressió estètica o la gordofòbia amb un toc d’humor. Fins on estem disposats a pagar per estar a gust amb el nostre cos?
Un espectacle visual que va permetre generar reflexió entorn d’aquesta temàtica, que no només afecta a l’adolescència. L’obra culminava amb la imatge d’una actriu submergint-se en una banyera plena d’espaguetis i embolcallada amb paper “film” com un simple maniquí. Una metàfora del “preu” que estem disposats a renunciar per estar dins la normativitat.
La interpretació de l’alumnat va ser espectacular i la resposta del públic, molt enriquidora.
Enhorabona als actors i a les actrius per la feina feta!