Un nou èxit dels alumnes d’ESO al Concert de Primavera

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat divendres 6 de maig els alumnes d’ESO varen portar a terme el Concert de Primavera. Ens varen fer gaudir amb un repertori molt variat de cançons de diferents estils i gèneres. Aquests alumnes han treballat durant bona part del curs per tal de portar a terme el concert de Primavera, un gran exercici musical i escenogràfic per tots ells. Els alumnes de primer d’ESO ens varen sorprendre amb una posada escènica molt estiuenca amb la Cançó dels Manel «El Mar» acompanyada d’un divertit vídeou. Els alumnes de segon també ens varen sorprendre amb dos personatges de la pel·lícula Star Wars i tot un exèrcit Clon. Pel que fa als alumnes de l’optativa de música de tercer i quart ens varen oferir una mostra molt variada, incloent el Highway to Hell i amb un acomiadament molt emotiu per part dels alumnes de quart d’ESO.