Un dia més a l’infern

La setmana passada els alumnes de 3r d’ESO van participar a un taller sobre assetjament escolar. El taller es va dividir en dues parts, en la primera els alumnes s’havien de posicionar en Si o NO davant d’unes possibles situacions d’assetjament i llavors reflexionar sobre la seva decisió.
En la segona part, a través d’una representació teatralitzada els alumnes van poder reflexionar sobre la responsabilitat de cadascú en les situacions de violència i pensar en alternatives a la resolució de conflictes davant d’aquestes situacions.
El taller forma part de la guia de recursos de l’Ajuntament de Banyoles, i alumnes i professors el vam valorar molt positivament.