Trobada Comitès Ambientals

Aquest dimecres 4 de maig els parlamentaris verds de 1r i 2n ESO van participar a la Trobada de Comitès Ambientals que es va recuperar després que els dos últims anys no s’hagués pogut fer de manera presencial a causa de la pandèmia.
L’objectiu de la trobada és reunir els comitès ambientals dels instituts de Girona i Banyoles que formem part del programa d’Escoles Verdes i participar en activitats de protecció del medi natural.
En aquesta ocasió la trobada va tenir lloc a la Devesa d’en Bru i es van fer actuacions a l’entorn fluvial del riu Ter. Els alumnes van participar a quatre tallers: observació de macroinvertebrats i valoració de l’estat del riu, reconeixement i extracció de flora invasora, joc de camp PIONERS DE RIU sobre la temàtica dels riscos que poden comportar els fluxos d’aigua i activitats per treballar les pautes de comportament en els espais fluvials. Aquestes actuacions van ser dinamitzades per membres d’entitats medioambientals (TOSCA, SORELLONA) i el CONSORCI DEL TER.
La jornada va ser molt enriquidora pels alumnes, que van conèixer altres parlamentaris verds, i a més els va permetre conèixer el valor dels ecosistemes fluvials del nostre territori