Trobada amb les escoles de primària

Aquest dilluns 22 de març a la tarda, alguns alumnes de 1r d’ESO han participat en la trobada virtual amb els alumnes de 6è d’algunes de les escoles adscrites al centre. Concretament, han pogut parlar amb els alumnes de l’escola La Vall del Terri, l’escola Camins, l’escola Alzina Reclamadora i l’escola de Sant Esteve de Guialbes.

Els alumnes de l’institut els han explicat la seva experiència a 1r ESO i han respost totes les preguntes que els alumnes de 6è han volgut fer relacionades amb el funcionament del centre. Aquesta experiència, que els altres cursos es feia de manera presencial, sempre es valora molt positivament ja que és una manera d’apropar l’institut a les escoles i de rebaixar algunes pors normals motivades pel canvi.
El dijous 8 d’abril repetirem l’experiència amb els alumnes de 6è de l’escola Can Puig.