Taller de teatre físic amb Adrià Viñas

Avui dia 30 d’octubre els alumnes de segon del Batillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa, han realitzat un taller de teatre físic a càrrec d’Adrià Viñas, actor, clown i exalumne de l’Institut Brugulat.
Durant dues hores els alumnes han pogut experimentar amb el teatre físic, potenciant l’expressivitat, el gest i el moviment amb el cos. L’Adrià Viñas havia estat alumne del Brugulat i ha estudiat a l’Institut del Teatre, concretament l’especialitat de gest.
Ha sigut molt enriquidor poder treballar el moviment amb ell i posteriorment fer-li preguntes sobre la seva experiència a l’Institut del Teatre i sobre la vida de l’actor.