Taller de química a la UdG

Aquest divendres, 18 de gener, els alumnes de 1r de batxillerat A, que fan la matèria de química, van assistir a uns tallers que realitzava l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. Fou una jornada molt interessant ja que els alumnes van poder constatar de primera mà, les diferències que hi ha entre el treball d’un enginyer químic i el treball d’un científic químic. Els alumnes també van gaudir d’unes pràctiques molt entretingudes i, a la vegada, molt innovadores: síntesi d’escuma de poliuretà, fabricació d’un desodorant, etc.