Taller de matemàtiques a l’escola La Vall del Terri (Cornellà)

El dimarts dia 9 de gener, dos professors de matemàtiques de l’Institut i dos alumnes de tercer d’ESO, en Benet Ramió i en Jordi Ribera, van realitzar un taller a nens i nenes de l’escola La Vall del Terri. Tant en Benet com en Jordi són antics alumnes de l’Escola. L’objectiu d’aquesta activitat era introduir-los en el món dels Problemes Cangur. Ja fa anys que estem treballant aquest magnífic material en el nostre centre i el nostre objectiu és fer-lo extensiu a altres centres educatius de primària de la Comarca.
Després d’aquest taller, potser els alumnes de l’Escola seguiran treballant aquests problemes al llarg del curs i participaran en aquestes proves que se celebraran el proper 15 de març. Entenem que ha estat una experiència positiva tant pels professors com per en Benet i en Jordi i també per les mestres i els nens i nenes de l’Escola.
Gràcies per fer-ho possible i endavant amb les matemàtiques!!